Seria 9 TTV (258 - 336 KM)

ZAPROJEKTOWANY, BY UŁATWIAĆ PRACĘ. SKONSTRUOWANY, BY MAKSYMALIZOWAĆ WYDAJNOŚĆ.


DEUTZ-FAHR Agrotron Serii 9TTV to najnowocześniejsze, wysoce inteligentne ciągniki z silnikami wysokiej mocy, które pozwalają osiągnąć zamierzone cele i zwiększa wydajność podczas prac. Seria 9TTV to wyjątkowo wysoki poziom komfortu pracy, zautomatyzowane funkcje oraz innowacyjne rozwiązania technologiczne, a wszystko to przy zredukowanych kosztach eksploatacji i obsługi. Każdy z komponentów modeli Serii 9TTV jest wysoce innowacyjny i zalicza się do najlepszych rozwiazań stosowanych w tego rodzaju ciagnikach, jakie dostepne są obecnie na rynku. Ciągniki Serii 9 TTV to trzy ciągniki o najlepszych parametrach eksploatacyjnych i doskonałym wyglądzie, dzięki którym rolnicy i usługodawcy mogą uzyskać najlepsze efekty swojej działalności.


Deutz-Fahr Seria 9 TTV





SILNIKengine


Jeżeli chodzi o jednostkę napędową modeli Serii 9, tylko to, co najlepsze jest wystarczająco dobre. Decydujący czynnik to największa wydajność przy najmniejszym zużyciu. Nie ma alternatywy dla nowoczesnych, sześciocylindrowych silników wysokiej mocy (295–336 KM) Deutz TTCD 7,8 l z dwoma turbosprężarkami i Intercoolerem oraz z technologią oczyszczania spalin SCR, DPF i wysoko-ciśnieniowym układem wtryskowym DCR. Silniki reagują natychmiast na zmiany obciążenia dzięki ciśnieniu wtrysku wynoszącemu do 2000 bar i przekazują 90% momentu obrotowego już przy obrotach silnika na poziomie 1000 obr./min. Maksymalny moment obrotowy pozostaje na stałym poziomie w zakresie 1200–1600 obr./min. „Koncepcja niskiej prędkości obrotowej” jest unikalną właściwością silników nowej generacji. Silniki charakteryzują się również doskonałymi właściwościami w trakcie zimnego rozruchu – nawet w skrajnych warunkach. Dzięki innowacyjnej technologii SCR/DPF, silniki Deutz TTCD 7,8 l spełniają wszystkie międzynarodowe normy emisji spalin (US EPH/Tier4 final) – bez utraty wydajności. Ogólna koncepcja jest dostosowana tak, aby zapewniała maksymalną wydajność.


 


PRZEKŁADNIAgearbox


Wydajność wynika z precyzji. Z kolei precyzja wynika z szybkości działania. Sterowana elektronicznie przekładnia bezstopniowa TTV zapewnia idealną prędkość obrotową silnika dla każdego rodzaju pracy. Przekładnia bezstopniowa TTV łączy w sobie wydajność komponentów mechanicznych z płynnością rozwiązań hydrostatycznych. Obejmuje ona zakres prędkości jazdy od 0,2 do 60 km/h. Podczas prac polowych największa wydajność zapewniona jest przy prędkości 7–15 km/h. Tutaj udział w przekazywaniu napędu ma 80% komponentów mechanicznych. Podczas transportu jest to średnio 90%. Zapewnia to szybką reakcję w całym zakresie prędkości, płynne przyspieszanie we wszystkich warunkach, wysoką dynamikę i ekonomiczną jazdę. Dzięki dużej sile pociągowej przekładnia TTV sprawdza się także w najtrudniejszych sytuacjach.


WOM


Dzięki trzem prędkościom WOM (540 ECO, 1000 i 1000 ECO) z tyłu oraz 1000 i 1000 ECO z przodu, bardzo skutecznie można wykonać każdą pracę nawet w kombinacjach maszyn przód/tył. Dzięki charakterystyce „niskiej prędkości obrotowej” silnika zastosowanie trybu WOM ECO można rozszerzyć, co znacznie zmniejszy zużycie paliwa. Wszystkie funkcje hydrauliczne i WOM można łatwo ustawić i sterować nimi z poziomu podłokietnika w kabinie.


UKŁAD HYDRAULICZNYMaxiCom


Dzięki maksymalnym parametrom udźwigu podnośników tylnego 12000 kg oraz przedniego  5000 kg można zastosować wszelkie możliwe kombinacje narzędzi. Wysokowydajny układ hydrauliczny o natężeniu przepływu równym 210 l/min zapewnia maksymalny przepływ dla maksymalnie ośmiu obwodów, podnośnika przedniego, sześciu obwodów z tyłu i dwóch z przodu. Wyjątkowe sterowanie: wszystkimi obwodami można sterować proporcjonalnie. Nawet w przypadku złożonych manewrów, zawory można obsługiwać za pomocą joysticka lub przełączników na podłokietniku. Przepływ (1–100%) oraz czas podawania oleju (1–60 sekund) można łatwo zaprogramować z poziomu fotela operatora, oddzielnie dla każdego regulatora. Układ Load-Sensing należy do wyposażenia standardowego. Oddzielna pompa jest przeznaczona do zasilania układu kierowniczego, dzięki czemu układ hydrauliczny nie jest dodatkowo obciążany.


 


brakesHAMULCE


Doskonały poziom bezpieczeństwa.


Wszystkie modele Serii 9 wyposażono w układ hamulcowy PowerBrake zapewniający większą moc hamowania przy mniejszym nacisku na pedał hamulca. Dodatkowo ciągniki poruszające się z prędkością 60 km/h dysponują przednimi hamulcami z suchymi, zewnętrznymi tarczami o dużej powierzchni elementów ciernych. 50% siły hamowania działa na oś przednią, a napęd na cztery koła załącza się automatycznie dla uzyskania dodatkowej siły hamowania. EPB (Elektryczny Hamulec Postojowy) również należy do wyposażenia standardowego. Jest on automatycznie odłączany po wybraniu kierunku jazdy oraz aktywowany ponownie zaraz po wyjściu operatora z ciągnika gwarantując pełne bezpieczeństwo użytkowania.


IMONITOR


Jeden wyświetlacz wiele korzyści!


Zintegrowane sterowanie nowoczesnego ciągnika to dzisiaj standard, ale wraz z rozwojem technologii precyzyjnych maszyn obecnie potrzebujemy komputerów uniwersalnych. Terminal DEUTZ-FAHR iMonitor 2 generacji to jedyny w swoim rodzaju 12" dotykowy panel obsługujący ciągnik oraz maszynę poprzez wirtualny certyfikowany  terminal maszyn AEF ISOBUS gwarantujący pełną kompatybilność systemu ciągnik maszyna (kontrola sekcji ASC oraz dawki VRC). Dodatkowo iMonitor umożliwia obsługę rolnictwa precyzyjnego w oparciu o automatyczne prowadzenie równoległe RTK z dokładnością do 1cm dzięki systemowi Agrosky, ponadto terminal obsługuje system do 4 kamer video zapewniając operatorowi wygodny podgląd na pracę sekcji roboczych maszyn.  Oczywiście  z poziomu iMonitora operator posiada pełną kontrolę  parametrów pracy ciągnika takich jak: silnik , skrzynia TTV, podnośniki, hydraulika, napędy, jak również systemu Comfortip dzięki, któremu możemy zautomatyzować sekwencję operacji uwrocia. Takie rozwiązanie maksymalnie upraszcza obsługę zaledwie do naciskania przez operatora jednego przycisku. System ComforTip eliminuje błędy obsługi oraz znacznie przyspiesza wykonywanie uwroci. iMonitor generuje czytelne raporty z wykonywanej pracy oraz umożliwia bieżący podgląd liczników wydajności dzięki aplikacji Performace Monitor. W opinii wielu klientów użytkujących iMonitor jego prosta i czytelna grafika ekranowa, intuicyjne menu oraz system szybkiej pomocy w języku polskim, jak również wirtualny asystent Agrosky sprawdziły się w praktyce a obecnie nie wyobrażają  już sobie pracy bez iMonitor. 


imonitor


KABINA


Już na pierwszy rzut oka widać, że praca w tym otoczeniu jest przyjemnością. Kabina MaxiVision Cab II zapewnia bardzo dużo przestrzeni dla operatora. Zintegrowany z fotelem podłokietnik MaxiCom umożliwia pełne sterowanie ciągnika, a w połączeniu z dotykowym wyswietlaczem iMonitor drugiej generacji umożliwia również sterowanie maszyną. Wysokiej jakości materiały o jasnych barwach zapewniają przyjemną atmosferę pracy. Nowa panoramiczna przednia szyba oraz szyby boczne i tylna o znacznej powierzchni zapewniają operatorowi doskonałą widoczność we wszystkich kierunkach. W kabinie jest również przeszklony szyberdach. Dzięki zaprojektowanej od nowa pokrywie przedziału silnika widoczność na podnośnik przedni nie jest niczym zakłócona. Kabinę wyposażono w klimatyzację automatyczną, pneumatyczny fotel operatora oraz w zawieszenie pneumatyczne. Dodatkowo dzięki nowej izolacji komory silnika temperatura, drgania i hałas nie docierają do jej wnętrza a maksymalny poziom hałasu wynosi zaledwie 69 dB gwarantując tym samym komfort operatora na najwyższym poziomie.  Wystarczy wsiąść i relaksować się przez cały czas pracy. Nawet do końca długiego dnia roboczego.


kabina


tabela


9 tabela


seria 9


logo DF